Curs valutar UniCredit
Cursul de cumparare reprezinta cursul la care banca cumpara valuta. Cursul de vanzare reprezinta cursul la care banca vinde valuta.
Valuta | Cumparare | Vanzare | |
---|---|---|---|
EUR - Euro | 5.0200 | 5.1400 | |
USD - Dolar American | 4.2862 | 4.4611 | |
GBP - Lira Sterlina | 5.7368 | 5.9710 | |
CHF - Franc Elvetian | 5.3888 | 5.6087 |
* Banca poate modifica cursul valutar imediat după ce acesta a fost preluat de catre noi. Înainte de a încheia o tranzacție de schimb valutar va rugam să verificați cursurile pe site-ul oficial (link curs valutar) sau la o sucursala a bancii.
Informatii despre UniCredit
UniCredit Bank Romania este parte a Grupului UniCredit. Grupul raspunde unei game variate de nevoi a clientilor sai printr-o retea de parteneri specializati: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Consumer Financing, UniCredit Services, UniCredit Insurance Broker, Amundi Asset Management. Istoricul incepe din 1991, cand a fost infiintata Banca Ion Țiriac, care ulterior a devenit UniCredit Țiriac Bank.
https://www.linkedin.com/in/rasvan-radu-82b28719
Bd. Expozitiei Nr.1F, Sector 1, Bucuresti
021 200 2020 (apel tarif normal in reteaua fixa Telekom Romania)
*2020 (apel tarif normal in retelele mobile Telekom Romania, Orange, RCS&RDS, Vodafone).
https://www.unicredit.ro/ro/institutional/Diverse/Contact.html
https://www.unicredit.ro/ro/institutional.html
https://ro.wikipedia.org/wiki/UniCredit_Bank_Rom%C3%A2nia
-
GRAFIC Tranșa de retail a ofertei Cris-Tim a ajuns la proporții monstruoase, punând în umbră orice s-a întâmplat pe piața reglementată. Indicele BET câștigă 2 treimi de pocent și trece pentru prima oară în istorie de pragul de 22.000 de puncte
Piața de capital românească este marcată de un optimism subliniat atât de atingerea unui nou maxim istoric în piața secundară, cât și de un exercițiu primar care a catalizat resursele financiare ale investitorilor individuali.
-
ULTIMA ORĂ Oferta Cris-Tim strânge plasamente apropiate de nivelul unei tranșe de la FMI din anii ’90 numai din partea investitorilor individuali
În ceea ce este cel mai probabil o consecință a fenomenului așa-numitelor subscrieri „cu pixul”, segmentul de retail din operațiunea de listare a companiei Cris-Tim are un nivel de suprasubscriere de 25 de ori.