Curs valutar Banca Românească

Pe aceasta pagina gasiti cursul valutar valabil astazi la Banca Românească - Membra a Grupului National Bank of Greece.
Cursul de cumparare reprezinta cursul la care banca cumpara valuta. Cursul de vanzare reprezinta cursul la care banca vinde valuta.
  Valuta Cumparare Vanzare
  EUR - Euro 4.8430 4.9930
  USD - Dolar American 4.5745 4.7545
  GBP - Lira Sterlina 5.4070 5.6370
  CHF - Franc Elvetian 4.8590 5.0390

* Banca poate modifica cursul valutar imediat după ce acesta a fost preluat de catre noi. Înainte de a încheia o tranzacție de schimb valutar va rugam să verificați cursurile pe site-ul oficial (link curs valutar) sau la o sucursala a bancii.

Informatii despre Banca Românească

Logo Banca Românească

Banca Romaneasca, parte a EximBank din ianuarie 2020, a fost infiintata in 1992 ca banca comerciala universala. In prezent, operează o reţea formată din 105 unităţi teritoriale şi 5 centre de afaceri si are o abordare prudentă din punct de vedere al riscului.


CEO: Ioannis Kougionas


https://www.linkedin.com/in/ioannis-kougionas-b9b862ab


Cod SWIFT: BRMAROBU

Sediu central:
Str. George Constantinescu nr. 3, sector 2, Bucureşti

Contact:

Telefon: +40 21 305.9000; +40 21 304.8136
Fax: +40 21 305.9191; +40 21 304.8282

https://www.banca-romaneasca.ro/despre-noi/contact/



https://www.facebook.com/BancaRomaneascaOficial/


Mai multe resurse despre Banca Românească - Membra a Grupului National Bank of Greece:

https://www.banca-romaneasca.ro/despre-noi/

https://ro.wikipedia.org/wiki/Banca_Rom%C3%A2neasc%C4%83

Pe scurt
  • Cursul valutar anunțat de BNR. Aurul atinge un nou record

    Banca Națională a României (BNR) a anunțat joi un curs de referință de 4,9763 lei pentru un euro, de la un curs de 4,9768 lei înregistrat miercuri.

  • Hellas Direct se angajează să reinvestească în piața locală 68 de milioane de euro, generate în România, sub formă de active lichide

    Hellas Direct, asigurator din Grecia intrat pe piața din România în 2022, anunță planuri de a investi, direct în piața locală, 68 de milioane de euro generate în România, cu scopul de a-și întări prezența și de a extinde gama de servicii.